Gyakran ismételt kérdések
Hogyan tudok vásárolni nálatok?
Örömmel várunk nagykereskedésünkben, amennyiben szakmabeli viszonteladó, vagy telepítő vagy. Amennyiben bizonytalan vagy, segítünk kiválasztani a megfelelő termékeket. Nem a legdrágábbat, hanem a legmegfelelőbbet fogjuk ajánlani. :) Regisztráció után, webáruházunkban is leadhatod rendelésed.
Hol tudom megnézni a termékeket?
Bemutatótermünkben minden raktáron lévő eszközünket megnézheted. A legtöbbet akár működés közben is.
Látok készletinformációt a webáruházban?
Weboldalunkon láthatod, hogy az adott termék van-e raktáron. Amennyiben regisztrált Partnerünk vagy, a belépés után részletes készletinformációt is találsz a termékek adatlapján.
Miért nem szolgálnak ki végfelhasználóként?
Ennek több oka is van. Egyrészt egy minőségi termék is csak akkor fog hosszú távon jól működni, ha képzett szakember telepítette, másrészt hiszünk abban a mondásban, hogy „élni és élni hagyni”. Nem fogjuk elvenni a munkát és a „kenyeret” viszonteladó és telepítő Partnereinktől!
Leadhatok megrendelést telefonon is?
Háááát... Arra szeretnénk kérni, hogy megrendelésedet írásban add le. Csak így tudunk felelősséget vállalni a munkánkra. Mi és te is hibázhatunk és mindkét félnek az a megnyugtató, ha egyértelmű a helyzet és a lehető leggyorsabban korrigáljuk a hibát.
Milyen árakat látok a webáruházban?
A webáruházban belépés nélkül a listaárakat (ajánlott végfelhasználói árakat) látod. Belépés után a saját, kedvezményes, illetve akciós nagyker árakat fogod látni, melyeket a webáruház cégünk számlázó programjából veszi online.
Hogyan tudok hírlevélre feliratkozni?
Hírlevélre feliratkozhatsz weboldalunkon a regisztráció után, vagy kérheted e-mail-ben feliratkozási szándékodat. A tevékenység ellenőrzése után rögzítünk az adatbázisunkban.
Mikor kaphatom meg az árut kiszállítással?
A 14 óráig leadott megrendeléseket még aznap összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak. Így azt a következő munkanapon megkapod. Van néhány túl méretes termékünk, melyeket nem tudunk házhoz szállítani. Ezeket a termékek adatlapján feltüntettük.
Ha személyesen megyek, hol tudok parkolni?
Cégünk belső udvarán ingyenesen parkolhatsz a bejáratunk mellett, illetve teherautóval, vagy kamionnal a hátsó ipari garázskapunknál.
Milyen fizetési módot választhatok?
Telephelyünkön fizethetsz készpénzzel és bankkártyával. Egyedi esetekben, régebbi együttműködés esetén, külön szerződés alapján banki átutalással is fizethetsz.
Webáruházunkban választhatod a készpénzes, utánvétes, bankkártyás fizetést is. Előre utalás esetén az összeg megérkezése után tudjuk az árut kiadni / kiszállítani.
Milyen bankkártyával fizethetek?
Az ERSTE Bank Partnerével, a Global Payments Inc. Magyarországi leányvállalatával megállapodva, VISA, MASTERCARD, UNIONPAY és egyéb típusú bankkártyával is fizethetsz nagykereskedésünkben. Bankkártya olvasónk támogatja az érintésmentes, PayPass típusú kártyákat is. Természetesen a szolgáltatásért felárat nem számítunk fel.
Nem azt kaptam, amit kértem. Mit tegyek?
Néha mi is hibázhatunk. Kérjük, hogy minden esetben azonnal ellenőrizd le a csomag tartalmát. Reklamáció esetén zártláncú video megfigyelő rendszerünk segítségével gyorsan kivizsgáljuk a reklamációt. Ha mi hibáztunk, azt saját költségünkre, gyorsan korrigálni fogjuk. Mennyiségi reklamációt 48 órán belül áll módunkban elfogadni.
Mit tegyek, ha egy eszköz meghibásodott?
Először próbálj meg telefonos segítséget kérni szervizes / műszaki tanácsadó kollégáinktól. Tapasztalataink szerint az esetek nagy részében csak valami egyszerű beállítási hiba okozza a zavart. Ha ez nem segít, juttasd el hozzánk a meghibásodott terméket a számlával és a részletes hibaleírással együtt. Javítást csak a saját (szakmabeli) vásárlóinknak végzünk.
Mit tegyek, ha a csomag sérülten érkezett?
Kollégáink minden terméket gondosan és alaposan becsomagolnak a futárszolgálat által támasztott követelmények alapján. Amennyiben a csomag sérült, az a futárszolgálat hibája. Kérjük, ilyen esetekben az átvételkor készítsetek jegyzőkönyvet a futárral. Jegyzőkönyv nélkül a futárszolgálat nem fogad el reklamációt.
Mit tegyek, ha elakadtam a telepítéskor?
Első körben olvasd el a termék Telepítési Útmutatóját. Weboldalunk főmenüjében megtalálhatóak termékeink leírásai. Egy helyen az összes! Akár a telepítés helyszínén is, mobiltelefonról is 3 kattintással megtalálod a keresett leírást. Ha ez nem segít, műszaki tanácsadó kollégáink telefonon és személyesen is szívesen segítenek telephelyünkön.
További kérdések esetén keressék csapatunk tagjait bizalommal!