Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok vásárolni Önöknél?

Örömmel várjuk nagykereskedésünkben, amennyiben Ön szakmabeli viszonteladó, vagy telepítő. Amennyiben bizonytalan, segítünk kiválasztani a megfelelő termékeket. Nem a legdrágábbat, hanem a legmegfelelőbbet fogjuk ajánlani. :) Regisztráció után, webáruházunkban is leadhatja rendelését.

Hol tudom megnézni a termékeiket?

Bemutatótermünkben minden raktáron lévő eszközünket megnézheti. A legtöbbet akár működés közben is.

Látok készletinformációt a webáruházban?

Weboldalunkon láthatja, hogy az adott termék van-e raktáron. Amennyiben regisztrált Partnerünk, a belépés után részletes készletinformációt is talál a termékek adatlapján.

Miért nem szolgálnak ki végfelhasználóként?

Ennek több oka is van. Egyrészt egy minőségi termék is csak akkor fog hosszú távon jól működni, ha képzett szakember telepítette, másrészt hiszünk abban a mondásban, hogy „élni és élni hagyni”. Nem fogjuk elvenni a munkát és a „kenyeret” viszonteladó és telepítő Partnereinktől!

Leadhatok megrendelést telefonon is?

Háááát... Arra szeretnénk kérni, hogy megrendelését írásban adja le. Csak így tudunk felelősséget vállalni a munkánkra. Mi és Ön is hibázhatunk és mindkét félnek az a megnyugtató, ha egyértelmű a helyzet és a lehető leggyorsabban korrigáljuk a hibát.

Milyen árakat látok a webáruházban?

A webáruházban belépés nélkül a listaárakat (ajánlott végfelhasználói árakat) látja. Belépés után a saját, kedvezményes, illetve akciós nagyker árait fogja látni, melyeket a webáruház cégünk számlázó programjából veszi online.

Hogyan tudok hírlevélre feliratkozni?

Hírlevélre feliratkozhat weboldalunkon a regisztráció után, vagy kérheti e-mail-ben feliratkozási szándékát. A tevékenység ellenőrzése után rögzítjük adatbázisunkban.

Mikor kaphatom meg az árut kiszállítással?

A 14 óráig leadott megrendeléseket még aznap összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak. Így Ön azt a következő munkanapon megkapja. Van néhány túl méretes termékünk, melyeket nem tudunk házhoz szállítani. Ezeket a termékek adatlapján feltüntettük.

Ha személyesen megyek, hol tudok parkolni?

Cégünk belső udvarán ingyenesen parkolhat a bejáratunk mellett, illetve teherautóval, vagy kamionnal a hátsó ipari garázskapunknál.

Milyen fizetési módot választhatok?

Telephelyünkön fizethet készpénzzel és bankkártyával. Egyedi esetekben, régebbi együttműködés esetén, külön szerződés alapján banki átutalással is fizethet.

Webáruházunkban választhatja a készpénzes, utánvétes, bankkártyás fizetést is. Előre utalás esetén az összeg megérkezése után tudjuk az árut kiadni / kiszállítani.

Milyen bankkártyával fizethetek?

Az ERSTE Bank Partnerével, a Global Payments Inc. Magyarországi leányvállalatával megállapodva, VISA, MASTERCARD, UNIONPAY és egyéb típusú bankkártyával is fizethet nagykereskedésünkben. Bankkártya olvasónk támogatja az érintésmentes, PayPass típusú kártyákat is. Természetesen a szolgáltatásért felárat nem számítunk fel.

Nem azt kaptam, amit kértem. Mit tegyek?

Néha mi is hibázhatunk. Kérjük, hogy minden esetben azonnal ellenőrizze le a csomag tartalmát. Reklamáció esetén zártláncú video megfigyelő rendszerünk segítségével gyorsan kivizsgáljuk a reklamációt. Ha mi hibáztunk, azt saját költségünkre, gyorsan korrigálni fogjuk. Mennyiségi reklamációt 48 órán belül áll módunkban elfogadni.

Mit tegyek, ha egy eszköz meghibásodott?

Először próbáljon meg telefonos segítséget kérni szervizes / műszaki tanácsadó kollégáinktól. Tapasztalataink szerint az esetek nagy részében csak valami egyszerű beállítási hiba okozza a zavart. Ha ez nem segít, juttassa el hozzánk a meghibásodott terméket a számlával és a részletes hibaleírással együtt. Javítást csak a saját (szakmabeli) vásárlóinknak végzünk.

Mit tegyek, ha a csomag sérülten érkezett?

Kollégáink minden terméket gondosan és alaposan becsomagolnak a futárszolgálat által támasztott követelmények alapján. Amennyiben a csomag sérült, az a futárszolgálat hibája. Kérjük, ilyen esetekben az átvételkor készítsenek jegyzőkönyvet a futárral. Jegyzőkönyv nélkül a futárszolgálat nem fogad el reklamációt.

Mit tegyek, ha elakadtam a telepítéskor?

Első körben olvassa el a termék Telepítési Útmutatóját. Weboldalunk főmenüjében megtalálhatóak termékeink leírásai. Egy helyen az összes! Akár a telepítés helyszínén is, mobiltelefonról is 3 kattintással megtalálja a keresett leírást. Ha ez nem segít, műszaki tanácsadó kollégáink telefonon és személyesen is szívesen segítenek.

További kérdések esetén keressék csapatunk tagjait bizalommal!